בית הדר - מרכז רפואה, סיעוד ושיקום

אומרים עלינו

ביקורות ממטופלים ובני משפחתם-

המשובים נלקחו מביקורות גוגל על המוסד- בית הדר, מרכז רפואה שיקום וסיעוד-

עידית ברבי: לצוות בית הדר האלופים אין דברים כאלה אמא שלנו הגיעה אלכם לאחר 4 חודשים שהיתה חולת קורונה הצלחתם לגמול אותה מפיום קנה שזה נס רפואי באסותא לא נתנו לה לשרוד עשינו את הבלתי אפשרי תודה רבה לכול הצוות המקסים שטיפל.בה אתם מלאכים לאחר חצי שנה יצאנו הביתה.

דניאל טטרואשוילי: לפני 8 חודשים אמא שלי לפני חלתה בקורונה הייתה מורדמת ומונשמת לאחר חודש היא החלימה מהקורונה העירו אותה והעבירו למחלקה פנימית כשהיא מונשמת ולאחר כחודש ימים הוציאו לה את צינור ההנשמה והיא הועברה להמשך טיפול ושיקום בבית הדר במחלקת סיעוד מורכב א לשם היא כי לאחר תקופת שכיבה ממושכת נוצר לה פצע לחץ דרגה 4 במחלקה הזאת טיפלו בפצע בצורה פנטסטית ולאחר מכן היא גם חזרה ללכת בזכות צוות הפזיותרפיה ועכשיו המלכה שלנו נמצאת בבית ומתנהגת יחסית באופן מלא כאשר אנחנו בתחילת הסיוט איבדנו תקווה אני רוצה להודות לצוות האחים/ות לסאלח למוחי לסבטה לזהבה ולתמרה
וגם לצוות ההנהלה לטל דבורה אסטל לאחות הראשית
באמת אנחנו המשפחה מודים לכם מקרב לב על ההקשבה והטיפול המסור תודה .

אלינה קשוק גולובין: אימי החלה את השיקום לפני כשבוע בבית הדר. כבר מהרגעים הראשונים, הופתעתי ממש לטובה, למרות ששמעתי ביקורות לשתי פנים. המבנה אמנם ישן ולא מושקע, אך זהו העניין שולי לחלוטין. חייבת לציין, כי כלל הצוות, החל מעובדי נקיון, אחיות, רופאים וכוח עזר נשמות טהורות אחד אחת. היחס רגיש, אמפתי ומכיל, אנשי הצוות מתחשבים בכל חולה, נענים לכל בקשת החולה וקרוביהם, עוזרים ומגלים התחשבות. המון תודה לאחות הראשית הגב' גבריאלה על מי שהיא ועל מה שהיא עשתה עבור אימי ועבורי באופן אישי, למזכירה הרפואית אתי על התחשבות ועל הדאגה כלפיי אימי, על עזרה והתמיכה. תודה רבה לכוח עזר: לקויה, דנה, לילי המדהימה, לכריסטינה, לאנה מריה...תודה ענקית לאיסמעיל האח עם לב ענק אשר קיבל אותנו ביום הגעתינו והמדיך להעניק טיפול מסור לאימי, לאחות אתי וממנה, לדר טניה הרגעשה והמקצועי, למנהל המחלקה מר צבי לנדאו אשר עקב לאחר טיפולים של אימי לפיזיותרפיסתית ליזה המדהימה. סליחה אם שכחתי מישהו. תודהההה

לימור גלר: תודה רבה לכלל צוות בית הדר ובמיוחד לצוות רפואי של מחלקה שיקום א על הטיפול המסור באימנו שנפלה ושברה את הקרסול. כל ילדיה גרים בחו"ל ולכן היה חשוב לנו לדעת שהיא בידיים טובות. מברכים אתכם ומאחלים לכולם בריאות ושמחה.

הילה גוב: בית הדר מקום נהדר, אכפתי שדואג למבוגרים
תמיד נענים לכל בקשה אפילו כשהיא יוצאת מן הכלל
נקי מאוד ומוקפד
ממליצה בחום

שרון רייט: אחרי ניתוח מורכב סבא רבא שלי הגיע למחלקת שיקום א' ובדיוק באותו זמן חגג יום הולדת 93, היחס האנושי של הצוות היה כל כך נעים, אכפתי שאפילו ריגש אותי עד דמעות.
חשוב לי לציין שאנחנו בתקופה לא קלה וזה לא מובן מאליו לשיר שיר, להדליק זיקוק ולשמח איש מבוגר ביום הולדתו.
חשוב גם לציין שהמקום היה מאוד נקי ומסודר עם צוות אכפתי ומקצועי, תמיד היה מענה וממליצה בחום על המקום.

צור קשר