בית הדר - מרכז רפואה, סיעוד ושיקום

דבר המנהלת

בית הדר - בדיוק מה שחיפשתם

 שלום רב!

ברוכים הבאים לאתר מרכז רפואה שיקום וסיעוד בית הדר.

אני שמחה על התעניינותכם בנו!   אני אישית מכירה את בית הדר מראשית ימיו ונפעמת מתרומתו של צוות העובדים, וותיקים ומצטרפים חדשים כאחת, להתפתחותו והפיכתו למרכז תוסס, חיוני ורב תועלת כפי שהינו.

בית הדר החל לפעול ב-1998 כבית אבות סיעודי. במהלך 15 שנים מאז, הוא הפך למרכז רפואי גריאטרי גדול ומגוון, הן בסוגי הטיפולים הניתנים בו והן  ברבגוניות המרתקת  של עובדיו ואוכלוסיית הנהנים משירותיו.

בית הדר הינו היחיד באזור הדרום  שבו נמצאות תחת קורת גג אחת מחלקות שיקום, סיעוד מורכב ומונשמים לצד מחלקות סיעודיות.

עם 244 מיטות אשפוז ברישוי, שותפים כאן כולנו  - מספר רב של רופאים, אחיות, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, דיאטניות קלינאית תקשורת ועובדות סוציאליות, יד ביד עם קבוצה נפלאה של מטפלים ומטפלות מסורים, מקריני חום אנושי ואהבת הזולת, עובדי אחזקה חרוצים, עובדי משק ועובדי מטבח, מזכירות ועובדי מנהלה- ביצירה המשותפת היומיומית שלנו, המתבטאת בהענקת שירותים רפואיים, שיקומים וסיעודיים מתקדמים לתושבים המתגוררים באזור רחב הידיים אשר בין אשדוד במערב לקריית גת במזרח,  ודרומה עד אילת.  

אנו תורמים גם את תרומתנו לחינוכם והכשרתם של עובדי מקצועות הבריאות בתהליך לימודם בפקולטות לסיעוד, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק ותזונה באוניברסיטאות הקרובות בהיותנו שדה להתנסות מעשית ובימי עיון הנערכים במרכזנו.

בית הדר הוא בית משותף בו שוהים בצוותא כל נציגיה של האוכלוסייה המגוונת של מדינתנו, הן בקרב ציבור המטופלים והן בקרב צוות העובדים, על המשותף והשונה שבה. יחסי הגומלין המתקיימים כאן מבוססים על קבלה, כבוד והערכה הדדיים, הקשבה וזיהוי הצרכים המיוחדים וקביעת כללים המאפשרים גישור על שוני  וחתירה לרווחת כלל הציבור הבא בשערינו.

תפיסתנו הטיפולית מעמידה את המטופל במרכז העשייה, וההתייחסות לחולה היא כוללנית. אנו מבטיחים  לכל מטופל יחס מקצועי, אנושי ומתחשב, אנו כאן על מנת לתמוך במטופל ובבני משפחתו של המטופל ולעזור להם במבוך המשבר הבריאותי שפקד אותם, לקראת מציאת דרך המלך לשיקום והסתגלות. בזכות אנשי הצוות הבולטים אצלנו, בידע, נחישות ואהבה לתחום העיסוק ההרואי בו בחרו, המרכז הרפואי בית הדר הינו בין המובילים בקרב המרכזים הגריאטריים בארץ.

חוק זכויות החולה, חוק כבוד האדם וחירותו, הינם נר לרגלינו, ביחד עם אמונתנו וחזוננו, ולאורן של התקנות והנהלים של גופי הממשלה האמונים על הסדרת תחום עיסוקנו, אנו חותרים יום יום שעה שעה לעשות אך טוב.

אני מקווה שהמידע המופיע באתר נותן מענה הולם לשאלותיכם וסקרנותכם, אתם מוזמנים להשתמש בדרכי ההתקשרות המוצגות באתר ולפנות אלינו.

לכל הנעזרים בשירותי בית הדר אני מאחלת שהות נעימה ומועילה, בריאות טובה ורווחה.

שלכם

 דבורה גולדברג | מנהלת אדמיניסטרטיבית

עובדת סוציאלית (B.S.W) | מנהל ציבורי (MPA)

צור קשר